הקבוצה המובילה בישראל בפתרונות טכנולוגיים, כלים מקצועיים, מידע ותובנות עסקיות מבוססי דאטה, בתחומי שוק ההון , משפטים, כספים, מיסוי, עבודה, פנסיה וגמל.
GUIDELINE שואפת להיות הקבוצה המובילה בישראל למתן פתרונות טכנולוגיים בעולמות ה- FinTech ,Invest Tech , Legal Tec ו – Business Tech (BT). הפעילות היומיומית בקבוצה מעוגנת בערכי יסוד אשר חוצים את כלל החברות בקבוצה ומאפשרים הפריה הדדית מדיסציפלינות שונות. פתיחות מחשבתית זאת הינה הבסיס ליכולת הקבוצה לייצר פתרונות טכנולוגיים ייחודיים ללקוחותינו .
הטכנולוגיה אשר פותחה על ידי קבוצת Guideline נמצאת בשימושם של עשרות אלפי בעלי מקצוע בתחום הכספים, שוק ההון והמשפט. הפתרונות הטכנולוגיים אותם מספקת הקבוצה מציפים תובנות ויעילות לאתגרים אשר עומדים לפתחם של אנשי מקצוע וחברות.
ההצלחה מתאפשרת באמצעות העובדים והשותפים המסורים בקבוצה אשר מקדישים את מיטב זמנם להבנת הצרכים הייחודיים של קהל לקוחותינו . הבנה זאת הינה הבסיס ליצירת פתרונות טכנולוגיים מותאמים לאתגרים המתעדכנים חדשות לבקרים בתחומי הפעילות.
האם הדולר יחצה את רף ה-4 שקלים, ולאיזה כיוון תלך וול סטריט?
הדולר נהנה ממונטום חיובי בתקופה האחרונה, מה צפוי לו בהמשך? • וגם: באף אחד מארבעת המדדים המובילים בשוק המניות בארה"ב - S&P 500, דאו ג'ונס, נאסד"ק וראסל 2000, אין מגמת עלייה • מי שחוזה כעת שיאים חדשים, מוטב שיבדוק את האופטימיות שלו
חברת FINBOT מבית חשבים השייכת לקבוצת Guideline, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ("גיידליין"), מודיעה על מינויו של טל כרמון למנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו ינהל את פעילות חברת FINBOT, מערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית מתקדמת - הנהלת חשבונות חכמה המאפשרת שיקוף פיננסי בזמן אמת ישירות מרו"ח, הפקת כל סוגי מסמכי החשבוניות, קליטת חשבוניות אוטומטית ללא שימוש בניירת, ניהול קליטת הוצאות אוטומטית, תכנוני מס, דוחות ודשבורדים מפורטים, סליקת אשראי ועוד.
לקראת עונת התיירות שתבוא עלינו לטובה להלן מדריך המפרט את רשימת השירותים שמקבלים תיירים שנכנסים לישראל ואינם חייבים לשלם מע"מ בגינם. על פי חוק מס ערך מוסף ישנם מגוון רחב של שירותי תיירות שניתנים לתייר בעת שהותו בישראל שחל עליהם מע"מ בשיעור אפס. כלומר על השירותים האלה התייר לא יחויב בתשלום מס ערך מוסף.
בואו לשמוע כיצד ביצענו מהלך מעבר של חדר מחשב בסיוע של קבוצת הפרוייקטים של HPE ודורקום. תהליך שדרש הקמה של מרכז חדש והעברה של שני חדרי מחשב מבוזרים בשתי קומות שונות שלהם 20 מסדי שרתים ובהם למעלה מ- 60 שרתים פיסיים, לחדר מחשב חדש, מודרני בבניין LYFE בבני ברק.
בסיומו של התהליך החדר החדש מכיל 5 מסדי שרתים ואת כל משאבי המחשוב הנדרשים כולל אפשרות גידול ואפילו הכפלה של המשאבים.
חברת חשבים ה.פ.ס מידע עסקי מקבוצת Guideline, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ("גיידליין"), מודיעה על מינויו של אודי רון למנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו יוביל רון את "חשבים" לשורה של מהלכים אסטרטגיים וטכנולוגיים אשר יצעידו את החברה ויתאימו את מוצרי הליבה המוכרים לקהל העסקי, לצרכיי הלקוחות בעידן הבא, בשוק תחרותי.
חודש הקניות בנובמבר הוא אחת התקופות העמוסות ביותר לחובבי הקניות והקניות באונליין עולות באחוזים ניכרים בתקופה קצרה. עד היום קניות אלה היו קניות של צרכני קצה אולם השנה, גם חברות הפונות לקהל העסקי מצטרפות ומציעות לראשונה מבצעים על מערכות ושירותים לעסקים
מעל רמת 4,000 הנקודות ב-S&P 500 נתחיל להרגיש את הקושי, ובסיומו של התיקון הזמני יצא לדרך גל ירידות נוסף • זה אמור לדרדר את השוק, להערכתי, עד לשפל נמוך יותר מזה של ספטמבר • לסבלנים והמאופקים זה עשוי לייצר הזדמנויות מעניינות
הזינוק של מדד S&P 500 משפל של 3,491 נקודות לאחרונה היה מהיר וברוטלי, אבל קצר-מועד • הטווחים הארוכים מעידים על מומנטום שלילי שלא התפוגג לגמרי • אז מי שקנה ברמות מחירי התחתית, מוטב לו שימהר לצאת עם הסימן הראשון של שינוי כיוון במדד
קבוצת "קו מנחה" , החברה הציבורית הותיקה המתמחה באספקת מידע ממוחשב בנושאי שוק ההון משפטים כספים מיסוי ונדל"ן משיקה מיתוג, אסטרטגיה ושם חדש לקבוצה -GuideLine Group קבוצה המספקת את כל קשת הפתרונות הטכנולוגיים, המידע והכלים המקצועיים, לעסקים ומקבלי החלטות בארגונים בהתאם לצרכי הלקוחות לפי תחומי פעילותם.
מה שהיה אמור לפי כל הסימנים להפוך לגל עליות ב-S&P 500 התאייד, ובחינה של טווח ארוך מעט יותר מלמדת על רצף יורד - עדיין ללא כל סימן לתחתית באופק • עם זאת, בקרוב עשויה להיווצר תחתית נקודתית שתאפשר יציאה בכבוד למי שעדיין לא יצא
Guideline Group (traded on the Tel Aviv stock exchange) is a leading, well-established company in Israel that provides technological solutions in FinTech, Invest-Tech, Legal Tec, and Business Tech (BT).
We are looking for a highly motivated and talented Software engineer with excellent technical and interpersonal skills to join our capital market development team.
Mybusiness היא חברה אחת מתוך קבוצת החברות של Guideline Group. החברה עוסקת בפיתוח מערכת CRM ייחודית ומובילה לשוק העסקים הקטנים והבינוניים. המערכת מבוססת WEB ומציעה שירות ASP המאפשרים ללקוחות החברה להתחיל לעבוד תוך מספר דקות מכל מקום בעולם. המערכת מתמחה במיקסום והגדלה של מכירות, ניהול שירות, ניהול קשרי לקוחות והליכי מכירה, מעקב אחר מכירות ומערכת הנהלת חשבונות חכמה. מדובר בהזדמנות מדהימה לדריסת רגל ראשונית בעולם ההייטק!
לטובת הקמת פעילות עסקית חדשה של החברה, אנו מחפשים מנהל/ת תיק לקוחות אשר יעזרו בהקמת הפעילות ותפעול שוטף שלה. במסגרת התפקיד תהיה אחריות על:
• גיוס לקוחות חדשים והתאמה של השירות עבורם
• עבודה שוטפת מול לקוחות וליווי התהליך מתחילתו ועד סופו
• עבודה מול גופים ממשלתיים
• עבודה אדמיניסטרטיבית
FINBOT, part of Guideline group (traded on the Tel- Aviv stock exchange) is a FinTech solution designed to assist accountants and tax experts improve and simplifying their day-to-day processes.
FINBOT is the leading FinTech accounting manager solution in Israel. We provide an end-to-end B2B solution for Accountant Firms. Our SAAS solution provides the CPA with the automation of complex processes including Income invoices, Expense management, Tax payment, Tax Reports, Automatic (OCR) invoice processing, and much more covering all aspects of financial management.
We are looking for a highly skilled and experienced Full Stack Engineer to join the talented team at FINBOT. As a Full Stack Developer, you will be responsible for developing and maintaining both front-end and back-end components of our innovative system.
Responsibilities:
חשבים H.P.S, מקבוצת Guideline (נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב), הנה חברה טכנולוגית מובילה ומבוססת בתחום פתרונות המידע בעולמות ה- FinTech וה-LegalTech.
כבר למעלה משני עשורים, חשבים מספקת מגוון מוצרים ושירותי מידע אינטרנטיים בתחומים של מיסוי, דיני עבודה, פיננסים, פנסיה וגמל, מאגרי מידע משפטיים, הכשרות מקצועיות, מערכת CRM לניהול משרד.
חשבים מגייסת רו"ח מנוסה עם ידע מעמיק בתחום המיסוי לתפקיד מאתגר ומגוון, אשר משלב אפיון מקצועי של מחשבונים פיננסיים בתחום המיסוי, וכן תמיכה מקצועית בלקוחות ובמוצרים דיגיטליים המיועדים לרו"ח, חשבי שכר ויועצי מס.
התפקיד כולל:
היכרות מעמיקה עם מוצרי החברה אשר כוללים מחשבונים מתקדמים ומאגרי מידע בעולמות המס והכלכלה.
השתלבות בצוות מקצועי אשר מספק מענה טלפוני ומענה כתוב לשאלות מקצועיות בתחום המיסוי.
עבודה שוטפת עם צוותי המוצר והפיתוח.
העמקה בעולמות תוכן מקצועיים ומוצריים.
התנהלות שוטפת מול ממשקים מרובים, פנים וחוץ ארגוניים.
Hashavim H.P.S, part of Guideline group (traded on the Tel- Aviv stock exchange) is a leading, well-established, company in the field of Fintech and LegalTech information solutions.
For over three decades, Hashavim has provided informative services and products via web-based solutions in finance, taxation, labor law, welfare, pension, legal databases search, developing a CRM system, and providing professional training services.
We are currently in the process of revamping our R&D team, rebranding our company, and moving all our products to the next level, using state-of-the-art technologies.
We are looking for a highly motivated and talented Software engineer with excellent technical and interpersonal skills to join our development team.
FINBOT, a subsidiary of Guideline Group (traded on the Tel- Aviv stock exchange) is a smart accounting system for improving and simplifying the work processes, in the offices of accountants and tax consultants.
FINBOT is a web application with a friendly client-office interface, which includes receipt of invoices and documents by email, by photo in the application, including WhatsApp, and turning them into automatic log commands.
FINBOT is looking for a dedicated and empathetic Customer Support Specialist to join our team. As a Customer Support Specialist, you will be the first point of contact for our valued customers, providing excellent service and resolving their inquiries and issues.
Responsibilities:
Serve as the main point of contact for customers, addressing their inquiries, concerns, and technical issues.
Provide exceptional customer service and ensure a positive customer experience.
Respond to customer inquiries via phone, email, and live chat in a timely and professional manner.
Resolve customer issues by troubleshooting, diagnosing, and providing appropriate solutions.
Escalate complex or unresolved issues to the appropriate departments while maintaining ownership of the case.
Document and track customer interactions, issues, and resolutions in our CRM system.